lørdag den 28. april 2018

Det, der ikke måtte ske, skete






En smuk lørdag formiddag med sol over land og by.
Sådan en dag er det i dag.

Henrik er i fuld gang med at male vinduer, paneler og terrassedør i køkken alrummet,
og alt kunne således være idyllisk, hvis det ikke liiiige var fordi,
at min fine, fine store hvide loftlampe fra Tine K med perlemorsskaller gik i stykker i går!!!

Henrik skulle fjerne lampen og i det øjeblik han havde skruet ledningerne fri i loftet,
røg lampen med et BRAG lige ned i gulvet og hele 4 perlemorsskaller gik i stykker!!!!


Buuuuuhhhhhhhhh


Jeg blev SÅ GAL. 
Så helt fantastisk MØGHAMRENDE vred på ham!

HVOR klumret kan man lige være, spørger jeg bare!!!
Kors i hytten og dét, der er værre!!!

Og selvom jeg PRØVER at tage det roligt og tænke: "Det er hvad der kan ske", er jeg bare stadig i dag såååå enorm sur over det.

Jeg var GLAD for den lampe, og det er ikke i orden ikke at passe ordentligt på tingene,
så Henrik er ikke ligefrem i kridthuset for tiden :-)

Nu har jeg fjernet alle perlemorsskallerne fra lampen, og i dag skal den så vaskes af,
og så vil jeg se, om jeg kan redde min fine lampe,og sy dem på igen, 
men med en anden fordeling, så man ikke lægger mærke til at der mangler 4 perlemorsskaller.

Vi får se, hvordan det bliver :-)





Nu har vi i et par uger levet uden køkken og med alle ting enten pakket ned i papkasser eller sat ind i stuen, og det går såmænd helt fint. 

Jeg ved jo at det kun er for en begrænset periode, og så kan jeg sagtens leve med det.




Spisebordet og stole står i stuen, og selvom det fylder og ser rodet ud, så går det altså helt fint.

Vi kan være der, og det er det vigtigste :-)




Kaffe- og tekopper og krus er let tilgængelige,
da vi har sat dem ind på hylderne i stuen.
Lidt trangt står det hele, men sådan må det være.




Blomster og grønne planter står i én pærevælling, men indtil nu trives de altså udmærket,
så de skal nok klare det, indtil køkkenet er sat op, og alt kan komme på plads igen.





Så længe vi kan sidde et sted og spise og vi kan komme til og fra sofaen går det helt fint.





Senere i dag skal vi hjem til en god veninde og spise.
Bliver SÅÅÅÅ dejligt :-)

Há en dejlig lørdag :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar