lørdag den 31. marts 2018

Fine Lyngby krystalglas






Påsken nydes i fulde drag herhjemme.


Vi har både fået gjort haven forårsklar, haft gæster, været på småture
- bl.a. til Sct. Hans Have, som klart kan anbefales -
slappet af og i aften skal vi hjem og spise hos en veninde.


Dejlige påskedage, som kom liiiige i rette tid.






Men det jeg egentlig ville vise jer, var vores FINE NYE krystalglas fra Lyngby,
som vi har fået af min mor og lillebror i sølvbryllupsgave :-) :-) :-)




12 styk fik vi, og kan nu dermed dække bordet med de fineste glas man kan tænke sig.





Jeg er SÅ glad for dem, og overvejer nu om ikke jeg skal begynde at samle på rød- og hvidvinsglassene i samme mærke.
Ville se brandgodt ud, tænker jeg :-)

Vinglassene med den lille grønne kugle er købt for mange år siden i Frankrig.
Faktisk første gang vi var i Frankrig i 2000, og jeg er faktisk ligeså glad for dem i dag, som da jeg købte dem.

Den hvide dug er fra Broste Copenhagen, og tallerkener er fra Tine K.

Det blev et fint enkelt påskebord, synes jeg :-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar