torsdag den 11. januar 2018

En ny samledille





Samlermani.
Kender I til det?

Det gør jeg,
og jeg har faktisk ALTID samlet på ét eller andet.

Som barn kunne det være glansbilleder, servietter, klistermærker, Puk-bøger, Anders And blade, Sølvpil blade, Abba plakater.

You name it.

Samle gjorde jeg og det gør jeg stadig :-)







Min nyeste samledille (findes det ord egentlig? :-) ) er Willow Tree figurer!!!!!

Er den ikke bare søøøøød.
Fik den i julegave, og er SÅ glad for den :-)




Min aller første Willow Tree figur.

Alle originalfigurer er håndskåret i træ af Susan Lordi, og bliver efterfølgende støbt i polystyren, som gør at de på den måde bibeholder et flot trælook.




Der findes rigtig mange forskellige figurer,
og specielt deres julekrybbe er jeg HELT VILD MED.

Så der er hermed gaveønsker til de næste mange år :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar