mandag den 25. september 2017

Feeling of autum






Det mærkes, ikke?

Den tiltagende mørke, og at det gradvist bliver koldere.

Det er så sandelig blevet efterår herhjemme i Danmark.





Det ENESTE positive, der er ved efterår,
er at man kan putte sig i plaider i et BLØDT lammeskind
ved siden af brændeovnen, og drikke dejlig varm te.

Tændte fyrfadslys og stearinlys hører også med til efteråret og vinteren.




Lammeskindet i den flotte grå farve vandt jeg i en Giveaway,
som Brandavenue og RumRum i samarbejde udloddede for et par uger siden.

Du kan læse mere om det i blogindlægget HER.




Tekanden fra Kähler er YNGLINGS tekanden,
og bliver flittigt brugt.




Mit spøgelsestræ er snart nået en anselig højde,
og pynter gevaldigt med sine små grågrønne blade.




En dejlig siddeplads,
som der er rift hos i det lille casa :-)

Sådan et lammeskind kan gøre MEGET :-)






Snart er det tid til at tænke på at købe julegaver!!!


Ja, ja, det er MEGET bedre at være i god tid,
så selve julemåneden kan gå med hygge og julepynt.
Sådan ser jeg på det i hvert fald :-)


Så jeg er så småt begyndt at tænke på,
hvad jeg skal ønske mig.
Dvs. én gave er allerede i hus,
men jeg siger ikke, HVAD det er
- ikke endnu i hvert fald :-)

Håber I har haft en dejlig mandag :-)

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar