onsdag den 13. september 2017

En weekend i følelsernes vold - En legende takker af - ALBERTO CONTADOR






Jeg skulle lige komme mig,
inden jeg kunne poste det næste blogindlæg.

I weekenden sagde hele verden nemlig farvel til en af verdens bedste cykelryttere.


ALBERTO CONTADOR


Og han sagde farvel på fornemeste vis,
nemlig i hans eget hjemlands 

Vuelta a Espana 2017.

Hele 3 ugers vidunderligt cykelløb,
hvor Alberto Contador, EL PISTOLERO, viste hvilken fænomenal cykelrytter han er.

Viste HVORFOR hele verden elsker den cykelrytter.
ANGRIBEREN over alle angribere.
Synonym med FIGHTERVILJE.
Giver ALDRIG op.
Cykler med HJERTET og med FØLELSERNE.

Netop DERFOR verden ELSKER Alberto Contador.


INGEN OVER, INGEN VED SIDEN AF.
En EN'ER. En LEGENDE!!!!!


Og verden takkede ham.
Takkede ham for alt det han har givet sine fans.

Feltet takkede ham ligeledes.
Ærede ham ved at lade El Pistolero føre feltet ind i den spanske hovedstad.

Det var SÅ smukt, det var SÅ rørende!!!

Jeg bare GRÆD og GRÆD :-)

Det var en FANTASTISK afsked, Alberto Contador tog med os alle,
og det var en FANTASTISK afsked folket gav ham.

Tusinde, tusinde tak for alt, Alberto Contador.

You will be grately missed :-)


Se bare alle billederne.
De taler for sig selv, ikke sandt?

 






Alberto Contador, the Legend, indtager scenen og folkets hyldest.










Efter afslutningen på løbet,
cyklede Alberto Contador en æresrunde,
og fik dermed sagt farvel til os alle.

Ingen tvivl om at El Pistolero stjal rampelyset.
HAN var centrum.
HAN var den egentlige VINDER.






Alberto Contador's kendetegn,
når han som vinder kørte over målstregen.

EL PISTOLERO :-) :-) :-)

Smukkere kan det ikke gøres,
og smukkere kan det ikke blive.










I disse smukke, smukke rammer
fik verden sagt TAK og FARVEL
til en LEGENDE :-)

Jeg er glad for at jeg oplevede denne fænomenale cykelrytter.
Cykelløb bliver IKKE det samme uden Alberto Contador.
DET ER HELT SIKKERT!!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar