lørdag den 5. august 2017

Min brudeslør






Endelig fik jeg købt en brudeslør :-)

Da vi havde en kolonihave, før vi købte hus for snart 18 år siden,
havde jeg en kæmpestor brudeslør ved haveindgangen.

Hvert år plukkede jeg store buketter,
som fik lov til at hænge til tørre i havestuen,
og bragt med hjem i lejligheden,
når kolonihavesæsonen sluttede.





Så da jeg faldt over denne Gypsophila paniculata i havecentret i Roskilde
måtte den med hjem.




Se engang den forholdsvis store blomst, der er sprunget ud.

Er den ikke bare flot?




Glæder mig til at se den vokse sig stor,
forhåbentlig både i bredden og i højden.




Jeg har plantet den ved siden af min flotte rose,
og tænker at det bliver vældig fint med de to planter ved siden af hinanden.




De har billeder er taget,
da jeg for et par uger siden købte den.
Lige nu er alle blomstrene sprunget ud,
og det ser bare SÅ FLOT ud :-)

Håber vejret i dag bliver godt,
for i aften er der planlagt grillning hos Tine.
GLÆDER mig :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar