onsdag den 16. august 2017

Jeg er sååååååå heldig






Se lige engang, hvad jeg fik af min søn!!!!

Et gavekort til frisøren til klip og farve!!!!!




Mens jeg var hjemme hos min mommie,
var Sofie hos sin storebror Christian hele dagen.

De havde rigtig hygget sig,
og var bl.a. taget til Roskilde for at spise frokost på Cafe Vivaldi.

Her havde Christian så været inde og købe gavekort hos Stender til MIG!!!

Da jeg om eftermiddagen kom hjem til Christian,
fordi vi alle sammen skulle hjem til os bagefter og spise aftensmad,
hvorefter Christian derefter skulle videre til fodbold,
placerede de mig på hans sofa med en kop kaffe,
og sagde at de havde en overraskelse til mig.

Med lukkede øjne skulle jeg så forsøge at finde ud af, hvad det var :-)

Jeg blev SÅÅÅÅ glad, og SÅÅÅÅ rørt, og jeg må indrømme, at tårerne løb.
Tænk engang at min søn brugte så mange penge på mig.
DET skulle han da ikke have gjort.
Han skal jo bruge dem på sig selv.





Der lå også forskellige produkter fra Kérastase i gaveposen,
foruden 3 bolcher :-)




Her er jeg så efter besøget hos frisøren.

4 cm blev der klippet af i længden, og jeg fik lagt to forskellige striber i håret.
Håret er SÅÅÅÅ blødt og jeg er SÅÅÅÅ glad for resultatet.

Det er MANGE år siden, jeg sidst har været i en frisørsalon.
Jeg synes nemlig det er HELT vildt dyrt,
og så har jeg en god veninde, der har taget frisøruddannelsen,
og som plejer at lave striber, og jeg selv farver bunden.

Men jeg MÅ sige, at det var virkelig en FANTASTISK oplevelse,
at sidde i frisørstolen, og bare blive forkælet med hårbundsmassage,
retning og farvning af bryn,
og snakke om frisurer og hårfarver :-)

Hun var bare SÅ dygtig, frisøren.
Amalie hed hun, og var en ganske ung kvinde,
der bare vidste præcist, hvilke farver, der ville passe til mig,
og hun havde ret, synes jeg :-)

Jeg er MEGET glad for resultatet :-)


Kjolen er i øvrigt fra NoaNoa.
Købt i outletbutikken i Ringsted,
hvor den var sat ned fra kr. 999,- til kr. 299,- :-)




Så nu går jeg bare rundt og føler mig SÅÅÅÅÅ fin med mit nye hår :-)


TÆNK at have så betænksom, gavmild og sød søn.
Jeg er bare SÅ heldig, er jeg :-)

Tusinde, tusinde tak, Christian :-)
ELSKER dig :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar