fredag den 4. august 2017

En lille ny







August måned!
Hvordan kan vi allerede være i august måned?
Jeg forstår ikke, hvordan tiden kan gå så hurtigt?????


Det blev jo en længere pause,
for de sidste feriedage blev vældig travle,
og den første uge på arbejdet har været tilsvarende travl.


Jeg har masser af billeder liggende klar til blogindlæg,
for selvfølgelig skal jeg da vise Jer bl.a. vores tur ind på bakken på den sidste feriedag,
men først skal I da lige se denne fine lille nye kaktus,
som jeg købte for nogle dage siden.

ER DEN IKKE FIN :-)





Den søde blomsterkrukke i perlemor havde jeg i forvejen,
og desværre KAN jeg ikke huske, hvor jeg købte den,
hvilket er lidt ærgerligt, for jeg vil vældig gerne have nogle stykker mere.




Kaktusser og sukkulenter er virkelig nemme at have med at gøre.
Der er ikke så meget arbejde med dem.
De passer sig selv, og skal bare have lidt vand en gang imellem.






Så blev det fredag, og snart er det weekend :-) :-)

Den første weekend efter den første arbejdsuge er altid speciel tiltrængt, ikke sandt?
Weekenden skal dog nok hurtigt få ben at gå på.

I morgen skal vi bl.a. hjem til Tine og spise, og det bliver så hyggeligt.

Derudover skal jeg i gang med at læse op til de to kommende eksamener.
Jeg var jo på kursus i Holland umiddelbart før sommerferien,
og skal så efterfølgende op til eksamener mhp. certificering inden for de to områder.
Så der er nok at få tiden til at gå med :-)

Håber I får en dejlig weekend :-)

Vi ses snart igen :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar