lørdag den 8. april 2017

Mine tanker går til Sverige






Så skete det igen.
I Europa.
Og denne gang i Sverige.

Ja, jeg skriver denne gang,
for det er nok desværre ikke sidste gang,
vi skal opleve terrorhandlinger i europæiske lande.

Det ser ud til at det er et faktum,
vi blot har accepteret!!!
Eller bliver tvunget til at acceptere!!!
Sådan uden videre!!!

Er det virkelig rigtigt!
Kan det virkelig være rigtigt!
Bør det virkelig være rigtigt!

KAN man virkelig ikke stoppe det her vanvid?
Eller TØR man ikke at stoppe det her vanvid?

Selv tror jeg mere på det sidste!





Stakkels, stakkels mennesker og stakkels, stakkels Sverige.
Mit hjerte bløder for dem.
Det gør mig så ondt.

Nogle mennesker kom ikke hjem til deres kære i går,
blot fordi de havde været på det forkerte sted, på det forkerte tidspunkt.

Blot på grund at nogle GALNINGE,
der ser det som deres RET
at dræbe og såre andre mennesker,
der ALDRIG har gjort dem noget.

Hvordan bliver man sådan?
Hvordan kan man leve i et samfund,
nyde godt at et samfund,
og samtidig HAVE EN TRANG TIL AT ØDELÆGGE alt,
hvad det land og det samfund er bygget op på!!!

Ja, JEG forstår det simpelthen ikke!

OVERHOVEDET ikke!

Det er en SKÆNDSEL, at regeringer i de berørte lande ikke GØR NOGET.
TAGER DRASTISKE SKRIDT I BRUG,
og SIKRER at dette IKKE FÅR LOV TIL AT SKE IGEN!!!

For SELVFØLGELIG kan man gøre noget!!!!!
SELVFØLGELIG KAN MAN DA DET.


 

Tænk at det bare er en uge siden,
vi tog disse billeder.
En fantastisk dejlig weekend,
hvor vi hentede vores nye bil om fredagen,
og senere tog i sommerhus,
hvor vi nød dagene sammen med venner :-)

Et dejligt og fredeligt sted,
som der er masser af i Danmark,
og selvfølgelig også i andre lande.


 

Henrik og jeg har netop hentet vores nye bil,
og var så glade og glædede os til weekenden.

(Det er vinterdækkene, I kan se i bagagerummet)

 

Min fine, fine nye bil,
som kører som en drøm.




Og weekenden efter,
er det pludselig noget andet, der fylder.

Den tragiske, tragiske terrorhandling i Sverige
var begyndelsen til denne weekend.

Hvor er det FORFÆRDELIGT,
og hvor er det SYND.

FOR OS ALLE!!!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar