søndag den 30. april 2017

En weekend med gang i






Weekenden er godt nok gået ekstra stærkt denne gang,
men det vidste jeg jo egentlig godt
allerede inden jeg tog hul på den :-)

Men SJOV har den været,
og lige nu er jeg bare SÅÅÅÅ træt,
at jeg kunne falde i søvn,
hvis jeg lagde mig :-)

Men det gør jeg ikke.
Næ, nej :-)



 

Lidt billeder fra køkkenet bliver det til i dag.

Jeg er endnu ikke blevet træt af messing og guld,
og synes fortsat at det står godt til alt det hvide.

Min nye lampe i vinduskarmen passer som en smæk ind i farveskalaen,
og den giver det smukkeste lys, du kan forestille dig :-)
Der ER ikke noget bedre end,
når en lampe både SER flot ud, OG giver et ORDENTLIGT lys :-)

Lampen er fra Bolia og er en før-fødselsdagsgave.
(Kunne ikke vente med at tage den i brug,
indtil jeg har fødselsdag om en måned,
så op kom den næææsten med det samme,
jeg fik den ind ad døren).

Den hvide loftlampe med perlemorsskaller er snart en gammel sag fra Tine K.
Købte den tilbage i 2012, så den er efterhånden 5 år gammel!!
Som tiden dog går :-)




Jeg MÅ indrømme at jeg DRØMMER om denne SMUKKE, SMUKKE lampe fra italienske Gervasoni.
Brass 95, hedder den, og er designet af Paola Navone.
Der ER nu noget helt specielt over italiensk design, ikke sandt?

Desværre forhandles den ikke i Danmark,
men kan du FORESTILLE dig,
hvor SMUKT den ville tage sig ud over spisebordet?

Jeg kan :-)




Selv kopper i guld, har jeg :-)
Og jeg bruger dem UTROLIG meget.
Hele tiden, faktisk.

Men nu har de fået en farlig konkurrent!!!




For se bare her, hvad jeg har fået!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FINE, FINE blå Mega Mussel kopper!!!!!!!!!!!

Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ER de ikke bare fine?

Fik to styk af disse fine kopper
(og en dejlig flaske Brut Dargent Chardonnay),
som tak for et fotoshoot, jeg havde i går.

DET bliver mine nye ynglingskopper!!!
Ingen tvivl om det :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar