lørdag den 28. januar 2017

Weeeeeekend!!!!!!!!!!!!!!!!






Jeg ELSKER weekender :-) :-) :-)

At vågne om morgenen
og vide at man kan ligge lige så længe i sengen som man vil.

Nyde morgenmaden, tage et laaaangt bad, klæde sig på og så ud af døren,
hvor formiddagen oftest spenderes i Roskilde.

DET er ikke dårligt :-)



 

Sofie har sovet hos en af bedsteveninderne,
så Henrik og jeg var helt alene fredag aften
og her til formiddag :-)

Et smut forbi ynglings blomsterbutikken blev det selvfølgelig til.
Manglede friske tulipaner til de fine eukaluptusgrene,
som jeg købte sidste lørdag,
og som holder SÅ LÆÆÆNGE,
at det ikke er klooogt!!


 

Freja-pigen fik også en lang tur i hundeskoven,
så hun var mere end tilfreds og meget træt,
da vi vendte retur til det lille casa :-)


 

I dag har jeg næsten følelsen af, at det er forår.
Og så i JANUAR måned!!!

Solen skinner og allerede nu kan man mærke,
at dagen er tiltaget med næsten 1½ time!!!

Jubiii, vi går mod lysere - og varmere - tider.
Bedste, bedste tid på året,
hvis du spørger mig :-)




Min undværlige grønne te.

Køber den i Roskilde.
Økologisk te, med enten citron eller mango.
Smager helt vildt godt.


 

OG SE SÅ LIGE HER,
HVAD JEG FIK MED POSTEN DEN ANDEN DAG!!!!

En playsuit i det skønneste stof,
og de skønneste farver.

Den er fra Aéryne,
og er vild,, vild skøn at have på.

Ikke at jeg skal bruge den lige nu,
forstås,
Først til sommer.
Nærmere bestemt til min fødselsdag.

Skoene på billedet ville jeg også frygtelig gerne have,
men jeg kan ikke finde ud af,
hvilket mærke de er,
og hvor man kan købe dem.




Og se lige detaljerne på ryggen.

Den lukkes med to bindebånd.
Én i taljen og én i nakken,
og så har den trompetærmer.

Såååååå smuk,
og jeg kan næsten ikke vente med,
at få den på.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar