tirsdag den 3. januar 2017

Sidste fridag






Dagen startede noget anderledes end planlagt.
Min sidste feriedag inden arbejdet starter i morgen.

Min mobiltelefon gik nemlig død.
Som i H E L T død.

Øv, øv, øv.

Så dagen startede med at få fat i en helt ny,
og nu mangler jeg bare at få alt installeret igen.



 

Jeg tror jeg snart er én af de eneste,
der endnu har juletræet stående :-)

Det er SÅ fint,
og taber ingen nåle,
så jeg lader det altså stå lidt endnu.

Denne fine engel i glas og perlemor
fik jeg af min mor i år.
Er den ikke bare FLOT!!



 

Mit juletræ i hvide og gyldne farver,
med enkelte røde elementer :-)
Sådan ser mit favorit juletræ ud :-)






Topstjernen er fra Rosendahls "Karen Blixen" sortiment,
og jeg ELSKER den.

Har desuden en del julepynt fra samme mærke,
som alt sammen er noget jeg har fået af søde, søde kolleger,
og som hvert år kommer op at hænge på juletræet.




 

Jeg har meget forskelligt julepynt hængende på mit juletræ,
noget er helt tilbage fra min barndom,
mens andet er helt nyt.




Julemanden er helt tilbage fra nogle af de første klasser i folkeskolen.
Jeg fik den i gave af min bedste veninde, Carina,
og den er ALTID på juletræet.

ALTID :-)




Denne fine, fine engel i keramik har min mor lavet,
og er én af mine absolut ynglinge blandt mit julepynt.


 

Den flotte, hvide julemand købte vi sidste år,
da vi var i New York.


 

Uglen her er ny.
Den fik jeg af min mor :-)



 

Den hvide stjerne er også fra i år,
mens guldkuglen med glimmer er fra sidste år,
og en gave fra min mor.
Guldkuglen nederst i billedet købte jeg forrige år.
Husker ikke lige hvor.


 

Snoren med guldpallietter er fra Tine K.




Det var hermed lidt billeder fra juletræet og dets pynt.
Synd det er ovre for denne gang.

ELSKER den tid,
men glæder mig også over,
at dagen er tiltaget med hele 13 minutter,
og at vi går den "rigtige" tid i møde:
forår og sommer.

Vi har i øvrigt netop bestilt sommerferie!!!!

Tralaaaaaa.


Denne gang bliver det i 3 forskellige lande :-) :-)
Vi starter i Frankrig, fortsætter til Milano, dernæst Malcecine - begge i Italien :-) -
og slutter af i Goslar ved Harzen, Tyskland.

Bliver såå spændende :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar