torsdag den 15. december 2016

Et lille sneak peek




KAN altså ikke vente med at vise jer de nye reoler,
som netop nu er landet i det lille casa :-)

De ER så fine, og helt, helt hvide!!!
Elsker dem.


 

Da Henrik begyndte at snakke om, om ikke vi skulle købe nye reoler,
var jeg ikke heeeelt vild med ideen til at starte med.

Ærlig talt synes jeg ikke de var noget specielt.
Jo, de var da pæne. Det var ikke det - overhovedet -
men jeg var faktisk rigtig, rigtig glad for min reol fra Boconcept, der hang i stuen.
Lige så glad, som da vi købte den for 7-8 år siden, tror jeg det var.

Men nu skal jeg da lige love for, at jeg må give Henrik ret.

Disse reoler, altså!!!
De er SÅ flotte, og HELT HVIDE.

New White, hedder farven, og det er altså det som jeg kalder rigtig hvid,
og ikke noget med knækket hvid, eller cremefarvet.

SÅ helt vildt flot, siger jeg bare.

Og det var de sødeste unge mennesker, der kom og leverede dem i dag,
og tog AL emballagen med retur!!!
Så dejligt.



 

Vi købte 3 sektioner til stuen.
2 sektioner med hylder og én med skabslåger.

Til køkkenalrummet valgte vi 2 sektioner med skabslåger,
og én sektion med hylder.

Nu skal Henrik bare sætte ben på,
når han kommer hjem fra arbejde,
og SÅ skal jeg i gang med at sætte ting på plads!!!

Ihhh, hvor jeg GLÆDER mig :-)



Jamen, KAN I ikke bare forestille jer,
HVOR FINT det bliver???



Ingen kommentarer:

Send en kommentar