onsdag den 28. december 2016

Den første i samlingen





Helloooo herfra det lille casa.

Håber I nyder fridagene, Jer, der altså har fri.
Det gør vi - i fulde drag.

Dagen i dag startede med at få gjort rent
efter at det lille juletræ i gangen havde fået fjernet pynten, og blev sat ud ved carporten,
fik hele huset sig en tur, så det nu står og dufter dejligt :-)

Det kunne ikke mere, men havde også stået inde siden 1. søndag i advent,
så der var ikke noget at sige til, at det efterhånden hang lidt med næbbet :-)

Det store juletræ står dog lige så fint,
så det får lov til at blive inde nogle dage endnu.
Er jo så hyggeligt, når det står og lyser op i stuen her i denne mørke tid.



 

Se lige engang hvad jeg fik i julegave!!!!

Aben fra Kay Bojesen!!!!
Ihhh, hvor ER jeg bare GLAD for den.

Den er så fin, så fin, og ser så sød ud,
at man har lyst til at kramme den hele tiden :-)

Den FØRSTE i samlingen, tænker jeg.
Der er jo så mange søde Kay Bojesen figurer.




Lysestagen i messing er fra Bolia,
og er super flot, når fyrfadslyset er tændt om aftenen.

Lystræet (som jeg fik af min mommie) og grantræet med kogler
er begge fra Hobbyland i Roskilde, og er købt til ½ pris!!!

Den lille blomst er fra en af mine søde veninder,
som hun havde med den 24. december,
da vi havde besøg af julemanden.

Nu må jeg løbe, da la familia skal en tur til Ro's Torv i Roskilde.
Håber så blot at det er til at få en parkeringsplads :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar