torsdag den 17. november 2016

Julen nærmer sig




Kan I også mærke det?

At julen nærmer sig :-)



 

NORDISK JUL

bliver temaet i år.

Efter lange overvejelser :-)
er jeg kommet frem til at,
det er det perfekte valg for julen 2016.

Der skal også laves juletræer og de sødeste små engle af hekselyng
efter inspiration fra Lars Jon.


 

Krukkerne i to størrelser er købt hos Menu i Himmelev,
der har den skønneste blomsterafdeling,
man kan tænke sig.

Hhv. kr. 45,- og kr. 95,- var prisen,
og det er faktisk ikke så galt.


 

Juletræet er købt samme sted,
og kostede kr. 40,-.
Det kommer dog til at stå ude indtil 1. søndag i advent,
hvor det rykker ind og indgår i julepynten.


 

Kalenderlyset fra Broste er købt i Bahne,
og er i den dejlig grå farve.
Dette kalenderlys er dog ikke til mig,
men til Christian :-)

Christian's lejlighed er jo holdt i hvide, grå og sorte farver,
så her vil det passe godt ind.

Jeg har dog besluttet at jeg må have fat i et mage til,
da det også vil passe godt ind her i det lille casa.




Næsten alle julegaver er også indkøbt,
så jeg synes jeg har RIMELIG styr på det i år :-)




Også i år har vi planlagt at bage julesmåkager
sammen med bedsteveninden, hendes datter og barnebarnet.
Bliver rigtig hyggeligt.

Elsker når man er sammen om at bage og lave mad.
Så er det altid lidt hyggeligere :-)

Nå, nu må jeg løbe.
Det er tid til arbejde.

Há en god dag :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar