tirsdag den 6. september 2016

Efterårsmood



September måned.
Allerede.

At gå imod efteråret efter SÅ KORT en sommer
føles altså vældig, vældig trist.

Kan næsten ikke vente med at komme til Italien,
og nu er der kun 8 arbejdsdage til vi tager afsted :-)




Det blev sent i går aftes,
da vi var til forældremøde i Sofie's klasse.
2 gange om året foregår det,
og denne gang skulle vi bl.a. snakke om den lejrtur,
børnene skal på i år :-)
Til Bornholm!!!!

Det var både Henrik og jeg også med vores klasse,
dengang vi gik i folkeskolen :-)
Sikke en tur, det var,
og hjem kom også Krøllebølle :-)
Gad vide om ikke han ligger i en kasse på loftet.
DET må jeg da lige undersøge.



I efterårstiden skal der masser af puder og plaider til at hygge sig med,
når det er koldt, vådt og blæsende udenfor.

Når jeg lige kan finde lidt tid til det,
skal jeg også lige have syet nogle pudebetræk
af en rest af noget super sødt denimstof, jeg fik af Kirstine,
da vi ombetræk hendes sofa sidste år.
Vil passe vældig godt ind i efterårsstemningen :-)


Sofie ELSKER at hygge i senge i weekenden,
og helst med hendes kæledyr.


NU er det tid til at køre afsted i skole og på arbejde.
Há en god tirsdag :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar