søndag den 10. juli 2016

Magasinholder i skind - DIY





Vores datter Sofie har lavet den skønneste gave til os:-)
Se bare her.





En væghængt magasinholder i sort skind.
I dag blev den hængt op i soveværelset
- i MIN side af sengen, naturligvis :-) -
og den passer perfekt ind.




 


Dejligt med opbevaring til mit læsestof,
og når det så oven i købet ser SÅ FLOT UD,
er det jo en fornøjelse :-)



 


Som pynt har Sofie syet en lille sommerfugl på i hvidt skind,
og det ser jo helt sommerligt ud :-)







Som I kan se er sengebordene væk.
De er, sammen med en hel masse andet interiør, blevet solgt,
da jeg har alt, alt for meget,
og trængte til at få ryddet ud.

I den forbindelse er Den Blå Avis, Trendsales og Facebook
 altså geniale steder at få tingene solgt.
Mangler nu kun at få solgt nogle få ting :-)

For 2 uger siden gik jeg SAMTLIGE RUM i huset igennem,
og fik smidt så meget ud, at vi måtte køre ud på forbrændingen
TO GANGE!!!!
Og hver gang var traileren fyldt til randen.
Utroligt så meget man kan samle sammen,
og dejligt at få ryddet ud.

Efterfølgende har Henrik og jeg dog fundet ud af,
at vi SAVNER at have et sted at lægge bogen, ipaden, mobilen eller kaffekoppen,
når der hygges om morgenerne i weekenderne.

Denne gang skal det dog være en væghængt løsning, vi skal have.
Jeg har derfor kig på hylder, ligesom denne fra Muuto Muuto,
som passer fint i størrelsen, og er meget enkle i sit udtryk,
og naturligvis skal farven være hvid :-)

Tror det kunne blive vældig fint.





Slutter lige af med at vise jer et billede af Mille kanin,
som hygger i sofaen.
Den elsker at nusse rundt,
for til sidst at lægge sig i sin fulde længde,
klods op ad mig :-)
Det er virkelig en MEGET sød kanin, den Mille.


Og NU er det tid til fodbold.
Frankrig og Portugal i finalen!
Spændende, spændende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar