tirsdag den 10. maj 2016

Blomster og Mor's dag





Store flotte hvide roser 
står og pynter på spisebordet i køkkenalrummet.

Buketten fik jeg af en veninde i lørdags,
og de står lige så fint nu,
som da jeg fik dem :-)





Blomster og planter gør meget ved et rum.
Bløder det op, ligesom, og gør det mere hyggeligt.




Selvom vores køkken ikke er nyt,
det er fra husets opførsel i 1986,
så fungerer det ok.

Specielt efter vi malede lågerne hvide,
og satte nye håndtag på.
Det hjalp også, at alle hvidevarer blev udskiftet.

Vi købte huset i 1999,
og jeg tror det var et par år efter,
vi malede køkkenet.
Det holder da meget godt, ikke? :-)




I hvert fald er det et dejligt lyst rum,
og det gælder faktisk hele huset.
Det er nok det, jeg bedst kan lide ved vores hus,
at det er så lyst.

Indretningen er også perfekt,
med børneafdeling med to værelser og et badeværelse i den ene ende,
og soveværelse og stort badeværelse i modsatte ende.

HELDIGVIS ligger det store badeværelset ikke
med indgang fra soveværelset,
men på hver sin side af gangen ved hoveddøren.

Må finde tegningen over huset frem ved lejlighed,
og vise jer indretningen.

Det er MEGET nemmere,
end at jeg skal prøve at forklare det i tekst :-)




I søndags, på Mors dag, vågnede jeg til et dejligt morgenbord,
med gaver i form af en flot, flot hortensia,
en chokolade skildpadde (dem elsker jeg :-) ),
en deoderant og den flotteste tegning af familien,
som Sofie havde tegnet.

Fra venstre er det Henrik, Sofie, Mille-kanin, mig, Freja-vapsen og Christian.
Øverst på skyerne mellem regnbuen er det Line-vapsen, og Trille-kanin.
Jo, jo, ALLE er med. INGEN bliver glemt :-)

Dagen forinden havde vi været rundt til vores mødre.
De skulle jo også mærke,
at det var MORS dag :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar