torsdag den 17. marts 2016

What a busy day




Nogle gange falder ALLE ting sammen på EN OG SAMME DAG,
og sådan en dag var det i det lille casa i går!







Work in process





Hele tre stiklinger er der plantet i krukken,
som står lige ved siden af moderplanten.
Er spændt på, hvor hurtigt de vokser :-)





What a busy day, it was yesterday!


Freja-pigen skulle til dyrelæge,
og have opereret en hvalpehjørnetand ud,
som desværre, som den eneste, ikke var faldet ud af sig selv.

Sofie skulle til bøjletandlæge,
og måtte derfor have fri 20 minutter før tid fra sidste time,
så Sofie og Henrik kunne nå at være i Roskilde hos bøjletandlægen kl. 14.15.
Bagefter skulle hun afleveres til børnefødselsdag hos en klassekammerat.

Jeg selv havde også en tid til det halvårlige tandlægetjek kl. 16.00,
puuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
som HELDIGVIS gik fint,
og LETTET og FORNØJET var jeg,
da jeg susede ud af døren og hjem i det lille casa.

Og først kl. 21.00 kunne jeg lukke ned for arbejdspc'en,
og sige tak for denne dag.

Lynhurtigt gik den,
og ALT for travl var den også!!!

Heldigvis venter påskeferien lige om hjørnet,
og så håber jeg bare SÅ MEGET PÅ,
at vejret bliver lige så godt i påsken,
som det var i dag :-)

For hold op hvor var det bare SKØØØØNT :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar