tirsdag den 15. marts 2016

Lidt blomster må der til og et nyt Kähler lyshus



Hvad er det lige blomster og planter kan gøre ved et rum?




I lørdags købte jeg en stor buket hvide liljer,
nok til to hele buketter,
og nu står de og spreder deres duft 
i både køkken alrum og stue.
Ahhhhh, hvor DUFTER de altså bare GODT :-)




Blomster giver liv til et rum,
og gør at der er noget kønt at kigge på.




Tulipaner er også en af mine ynglingsblomster,
og nogle af de første jeg altid køber
i årets første måneder,
for de signalerer 'at snart er det forår',
og det er altså SÅ SKØNT at vide,
at vinteren går på hæld,
og forår og sommer er på vej.




SE engang mit fine nye lyshus fra Kähler!!!!!
Købt for et gavekort, jeg modtog af min fagforening
i anledning af mit 25 års jubilæum!!!

Tænk, at jeg har været medlem af en fagforening i 25 år!!!
Om jeg fatter, hvor tiden er blevet af.




Det blev så dette fine STORE lyshus fra Kähler,
som jeg bl.a. brugte gavekortet til,
og ER den ikke fin?

Jeg er så glad for den :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar