onsdag den 30. marts 2016

Kan det virkelig passe?






Jamen, hold op,
hvor VAR jeg træt, da jeg kom hjem fra arbejde i går :-)
Så træt, at jeg gik i seng kl. 20.00!!!!!
Kl. 20.00!!!!

Det er - heldigvis - år og dag siden,
jeg gik i seng SÅ tidligt.

Men det positive ved det hele er,
at jeg her til morgen vågnede frisk og udhvilet,
og kan dermed gå en ny dag i møde med fornyede kræfter,
og det er jo ikke så dårligt, vel?

I går stod Sofie for aftensmaden.
Hun er blevet helt bidt af madlavning og bagning
efter hun fik Disney Kogebogen af min mor.

I går lavede hun frikadeller og bagekartofler,
og det smagte super godt :-)
STOOOOR pige.
Hvor ER vi heldige :-)





Jeg elsker blomsterbuketter.
Af enhver afskygning.

Det kan være blandede blomster i en buket,
men mest køber jeg enten hvide liljer eller tulipaner,
da jeg godt kan lide det enkle i en buket med samme blomst.




Grønne planter gør jeg mig også vældigt meget i,
og de sidste par år synes jeg også,
at det er sjovt at lave sine egne stiklinger,
og se dem vokse måned for måned.

Det er ikke altid, det går godt,
og især kan vinteren være en udfordring for planterne,
da vi har brændeovn,
og BEDST kan lide, at der er en god varme i huset :-)
og det er ikke altid,
at planterne er af samme mening :-)




Som tiden dog flyver af sted.
Nu må jeg hellere komme i omdrejninger,
og gribe dagen :-)

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar