søndag den 13. september 2015

Shades of grey in my bedroom





Lidt ændringer må der til,
synes jeg :-)


Denne gang var det soveværelset,
der trængte til lidt fornyelse.
Ikke at der er sket MANGE ting,
men lidt kan også gøre det :-)





Først og fremmest har vi fået nye gardiner.
Gulvlange hørgardiner i en smuk mørkegrå farve,
som bare er helt perfekte.




Min fine blomsterkrukke fra Broste Copenhagen
er rykket ind i soveværelset,
og passer vældig godt herinde.




Fine Bestlite lamper,
som jeg fik i julegave forrige år,
er stadig et hit hos mig.

Fjernsynet, som tidligere hang i køkkenet,
er nu rykket ind i soveværelset.

Er vældig glad for det,
da det fylder væsentligt mindre,
end det tidligere fjernsyn.




Den lille broderede pude er fra mærket Casa De Luxe,
og købt for nogle år siden i Bahne i Roskilde.




Gardinerne er købt i Ikea
for ingen penge.
Altså, jeg MÅ sige,
at Ikea virkelig har oppet sig de sidste år.
De har faktisk mange flotte ting efterhånden.







To 65X65 cm store bløde puder,
også med betræk i hør,
men i en sart lysegrå farve.

Puderne er købt i Ikea,
og stoffet er købt i Stof og Stil i Roskilde.

Der er hverken kommet billeder, malerier eller spejl op igen,
og det kommer der heller ikke,
da jeg har sat det hele til salg,
inkl. puder, sengetæppe, vaser, prismelysekroner,
og diverse andet interiør,
for NU skal der luges ud i hele huset.
Du kan bl.a. se noget af det herTrendsales :-)
og ellers kan du bare skrive til mig på jeanettehald128@gmail.com.


Nu er det tid til at putte Sofie for natten.
Det er atter hverdag i morgen.


Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar