fredag den 18. september 2015

Freeeeeeeeeedag





Så blev det fredag,
og jeg er bare SÅ MEGET KLAR til dagen :-)

Håber også at I får en dejlig dag.





Jeg har fået solgt nogle af de ting,
som jeg har sat til salg,
så der er heldigvis tyndet lidt ud i interiør-samlingen,
og det er jo ikke så dårligt.

Indisk bord, puder, malerier, staldlygte m.m.
er det blevet til,
men der er stadig en del tilbage,
bl.a. en polstret sengegavl til en 90 cm bred seng,
en stor rygpude (pølse) med inderpude 
lavet af lærredsstof med granulatkugler,
og med betræk i sølvstof.
Puder, sengetæppe, vase og meget andet,
så endelig bare skriv til mig på jeanettehald128@gmail.com,
hvis du er interesseret og vil have sendt nogle billeder :-)

Nå, men nu må jeg videre.
Há en dejlig dag :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar