tirsdag den 22. september 2015

Back on track





Hello :-)

Så er jeg tilbage igen,
efter nogle dages pause.

Har haft super travlt arbejdsmæssigt,
så der har ikke været tid til bloggen.
Til gengæld har jeg været bedre til at opdatere min instagram-profil,
du kan finde mig under navnet jeanettehald128.

Det er så meget nemmere og hurtigere at opdatere denne,
så i en travl hverdag prioriterer jeg instagram :-)





Men nu skal det være,
og billederne i dette indlæg er taget med min iphone,
hvorfor de er en aneeeeeelse sløret :-)





Nu kan man ikke længere komme uden om, at det er efterår.

Er jeg den eneste, der synes at månederne er gået EKSTRA stærkt i år?
Helt utroligt, at vi snart er sidst i september måned!!!,
og julemåneden nærmer sig med hastige skridt!!!

Plaiderne er fundet frem,
brændeovnen er i brug,
og selvom jeg udpræget er til forår og sommer,
er det egentlig ok at krybe sammen i sofaen under en plaid,
og drikke dejlig varm te med stearinlysene tændte.

Man BLIVER jo nødt til at finde de positive sider,
ikke sandt :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar