torsdag den 6. august 2015

What hearts are made of and some other stuff



Tænk, jeg har gået hele dagen i dag
og troet at det var fredag :-) :-) :-)
Så nu har jeg da lige fået en hel ekstra dag forærende.
DET er da ikke dårligt :-)



Indlægget i dag er lidt af en blandet landhandel.
Så er I advaret :-)

Lidt om mit maleri - a kind of look alike - 
og så skal I naturligvis se, hvad der var i pakken,
som jeg hentede på posthuset i går :-)
og SÅÅÅÅ slutter jeg af med et par billeder af MOI :-)




Som dem af jer, der følger min blog ved,
er jeg HELT VILD med Per Hillo's malerier,
og forrige gang jeg var på malerkursus på Frederiksberg
var det netop sådan et slags maleri
jeg ville prøve af.


Jeg er MEGET tilfreds med resultatet
og ja, jeg lyder noget selvfed, I know,
men det må man også godt være en gang imellem :-)



To små hjerter skulle der naturligvis
også være på mit look alike :-)




Her er så hvad jeg hentede i går på posthuset :-)
Et par FIIIIIINE nye sko fra Pavement købt til ½ pris!!!
Hvor heldig er jeg lige :-)

De er super gode at gå i,
er i ægte læder og lukkes med 
velcro på den ene side af benet.
Passer super godt både til bukser og kjoler.

Jeg har købt dem her på FashionDeLuxe.


 


Og her ser i MOI med skoene
og mit FINE nyfarvede hår,
som jeg er SUPER glad for.

Marlene var nemlig forbi i går eftermiddags
og farve hår og øjenbryn på mig,
og jeg er vældig glad for resultatet :-)




Yes, det er rigtigt. Jeg har ingen makeup på, og pyt med det.
Jeg har jo stadig ferie :-)

Kjolen er bare den bedste og blødeste kjole at have på.
Købt på Ro's torv i Roskilde for nylig.




Og her ser i farverne på tæt hold.
Gyldne striber, som gør at min KÆMPE STORE HÅRMANKE
ikke løber heeeelt af med mig.

Tænk jer, jeg er den ENESTE af søskendeflokken med KRØLLER!!!!
De andre har flot glat og tykt hår!
MØG URETFÆRDIGT!!!!!!!!




Og her med hår, der har været igennem glattejernet
inden Marlene gik i gang med farverne :-)
Og håret blev IKKE klippet.
Det er simpelthen krøllerne,
der gør at håret virker næsten 10 cm kortere!!!!
Utroligt, ikke?


Nå, men nu må jeg videre.
Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar