fredag den 21. august 2015

Noget at fejre :-)




Jeg har jo slet ikke fået fortalt jer,
at jeg for et par uger siden var på en fantastisk dejlig restaurant med søde, søde Kirstine :-)
Vi skulle fejre at hendes hus er blevet solgt på kun 5 uger!!!!
5 uger, kære venner!!!!!!!!!!!!


Kan I huske at jeg for lidt over en måned siden
var hjemme hos Kirstine, dels for at indrette og ombetrække sofa,
og dels for at fotografere hendes fantastisk dejlige gård??


Det er den, der nu er blevet solgt!!!!
Og til prisen!!!!!


Så det skulle Kirstine og jeg selvfølgelig fejre :-)
og hun var SÅ SØD at invitere mig på frokost her på denne dejlige restaurant,
der ligger ved Roskilde havn.
'Snekken' hedder den,
og det var en super, super oplevelse.
Du kan læse mere om restaurant Snekken HER.

Dejlig mad fik vi begge,
og bagefter kørte vi hjem til mig, og fik kaffe :-)


I disse dejlige omgivelser
sad vi og nød den dejligste mad :-)




Og her hovedpersonen: Søde, søde Kirstine :-)




Vejret var ellers dejligt nok til at sidde udenfor,
men lige præcis den dag var der en del flyvemyg,
så vi valgte at sætte os indendørs.


Og det var heldigt,
for se lige hvor dejligt her er :-)




Uhhhh, det var GOD mad, var det.
Og læg mærke til tallerkenen.


Den er fra Broste Copenhagen :-), og hedder Nordic Sea,
og er det samme, som jeg har i krus og tekande :-)
ELSKER DET :-)

  


Hyggelig biopejs er der også,
og se engang den flotte træramme, der hænger på væggen!


Udsigten fra vinduet ud over Roskilde havn.
Fås ikke bedre :-)
Og her er det så.
Det vi fejrer :-)
Salget af Kirstines fine gård i Hvedstrup.
Her får I et par stemningsbilleder
af blot NOGET af boligen,
for den er STOR, og der er MANGE, MANGE fine ting at fotografere :-)

























Nu skal Kirstine videre på nyt eventyr 
med datter og kæreste :-)
Bliver SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ spændende :-)




Og hvem tror I så har købt det???


Jo, det er såmænd 'bare' skuespiller Brian Lykke med familie :-) :-) :-)



Jubiiiii
Gør jo så absolut ikke noget, 
at denne super, super sjove skuespiller fra bl.a. Krysters Kartel
flytter til nærområdet :-)

Gør det vel? :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar