mandag den 17. august 2015

HVEM har lige fået fat på en Beoplay A2 og en Beolit 12





det har jeeeeeeeeeeg :-)





B&O's produkter er SIMPELTHEN bare kendetegnet ved lækkert og tidsløst design!!


Se bare denne BeoPlay A2 med 
lysegråt kabinet med guldkanter og en lys læderhank.

Bliver ikke meget smukkere :-)




En transportabel Bluetooth streaming højtaler
med op til 24 timers batteritid :-)





Både iphone og Ipad
er nu sat til, og 
HOLD DA OP 


EN GOD LYD, DEN HAR!!!!!



Og så er den lige til at tage med i haven eller på stranden.
DET er da smart :-)




Denne smukke Beolit 12 blev også indkøbt i dag :-)
og den er NØJAGTIG lige så fin,
og også med en super god lyd!!!




Hvid front og aluminium-net hele vejen rundt,
og med skridsikkert gummi på toppen,
hvor der er plads til at lægge sin iphone :-)




Lækker sort læderhank
med B&O logo :-)





På toppen sidder fire knapper, 
hvor man kan tænde, justere volumen og tilslutte netværket.
Bag en låge på bagsiden, hvor man kan opbevare ledningerne,
sidder netværksstikket og strømstikket.

På siden findes en mini-jack-indgang til valgfri musikkilde og et USB-stik,
som også kan oplade mobile apparater.

SMART!!!




Og hvor købte jeg så de to skønhedder henne???

Jo, det gjorde jeg såmænd ved køtilbud i Power :-) :-) :-)

Det er første gang jeg NOGENSINDE
har været til et køtilbud.
Afsted tog jeg i går aftes med sovepose
og lidt frugt i tasken, og ankom således ca. kl. 21.00.

Der var allerede MANGE, MANGE mennesker,
og jeg var så heldig at komme til at ligge ved siden af to meget søde unge mennesker på den ene side,
og en mor på omkring min alder med hendes 10-årige søn på den anden side.

Og så var det ellers bare med at vente :-)
Jeg havde været så forudseende (synes jeg selv)
at jeg havde taget HELE to bøger med at læse i,
så tiden gik vældig fint.
Men SOVE fik jeg ikke gjort så meget af.
Først omkring kl. 4.00 faldt jeg i søvn,
og vågnede igen kl. 5.30.




Hele arrangementet var RIGTIG godt arrangeret.
Der var lys hele natten fra store lamper,
så man ikke lå i bælgravende mørke :-)
og der var sat toiletter op.

Om morgenen fik vi tilbudt kaffe, croissant, isvand, kage og pølser :-) :-)
og de valgte at åbne kl. 6.00
i stedet for det berammede kl. 7.00.
(Det er bl.a. det, som manden på taget orienterer os alle om :-))

SUPER DEJLIGT!




Og ca. kl. 8.00 kunne jeg glad og fro 
gå ud af butikken med de ting,
som jeg var kommet for:

B&O BeoPlay A2 og B&O Beolite 12
tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
og til ½ pris!!!!!!!!!!!

Endnu mere tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nåede lige nøjagtigt på arbejde til et møde kl. 9.00
i SUPER godt humør,
men senere på dagen var jeg altså også SUPER TRÆT :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar