tirsdag den 4. august 2015

DIY - Støvkost med fjer






Eller DIY er måske så meget sagt :-)

Støvkosten med fjer er købt i Søstrene Grene til kr. 50,-
og så har jeg blot spraymalet det rødbrune skaft med guldmaling.

VOILÁ - et styk meget fin støvkost :-)








Her i formiddags var Sofie, veninden Laura, Freja-vapsen og jeg en tur i Roskilde, 
da vi skulle købe fødselsdagsgaver til to piger fra Sofie og Laura's klasse og parallelklasse
til deres fødselsdagsfest på søndag.


Vi fik købt fiiiiine gaver til dem begge,
og lidt til os selv røg der også ned i kurven :-)
Sådan må det jo være nogle gange.





Så søde piger, de to,
som går så sødt og holder i hånd :-) :-) :-)





Ja, det er en noget afpillet Freja-pige
efter turen hos hundefrisøren i går.

Jeg må indrømme at jeg i mit stille sind ikke kan vente på,
at det vokser ud igen, for 
KØNT ER DET ALTSÅ IKKE
synes jeg :-)





Efter et vel overstået indkøb er det nu tid til at få lidt frokost.
Pigerne er MEGET sultne :-)

Vi ses :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar