søndag den 26. juli 2015






Tilbage igen efter en lille blogpause :-)

Nogle gange må det være sådan,
når man ikke lige synes at lysten er der.

I dag byder jeg på lidt billeder af stuen og køkkenent,
som jeg tog for et par dage siden.






Billeder af min ynglingslampe i stuen,
selvom jeg har vist den en del gange efterhånden,
I know :-)
men en skøn ting kan godt tåle,
at blive vist flere gange :-)




Forrest på billedet kan I se en rose,
jeg har plukket i haven.
Det er ikke en hvilken som helst rose,
men en MEGET, MEGET velduftende én af slagsen,
som jeg er MEGET, MEGET glad for.

Rosenbusken har jeg fået af en kollega for nogle år siden,
og i år er første år, der er kommet SÅ MANGE blomster.

Desværre har jeg også problemer med rosenlus
(tror jeg i hvert fald det er).
Nogle derude, der har nogle gode råd til,
hvordan man kommer dem til livs!!!!!!!!!!!
Så vil jeg nemlig blive MEGET glad.




Netop i dag har jeg faktisk købt noget til at opbevare alle mine magasiner i,
men det må jeg vente med at vise jer i morgen :-)










Slutter af med et par billeder af køkkenet,
hvor min FINE, FINE plakat med kaffedamen pryder væggen.
Hold op, hvor er jeg glad for at den er kommet op :-)

Nu er det tid til at se filmen 'Taken'
Glæææder mig :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar