søndag den 5. juli 2015

Summertime





Jeg E L S K E R sommerferie :-)
Sol, varme, jordbær med fløde,
og ikke mindst 'Tour De France'
tralaaaaaaaaaaaaaaaaa


så bliver det ikke meget bedre :-)


Og tiden.
Tiden til at gøre HVAD man har lyst til,
NÅR man har lyst.
Ikke noget med at hænge i klokken,
og nå en masse ting.
Bare S L A P P E af,
og gøre hvad der lige falder én ind.
SÅDAN skulle man altid have det :-)





Sommer er lig med bikini,
og denne sommer bliver det
min fine bikini fra Day Birger et Mikkelsen,
som bliver favoritten.
Fik den i fødselsdagsgave af Henrik,
og er vældig glad for den :-)





Håndcremen 'Hemp hand protector' fra Bodyshop
fik jeg den anden dag af min søde Christian.
Den er HELT fantastisk til mine tørre hænder,
er drøj i brug og som en sidegevinst dufter den bare så godt.

Kan KLART anbefales :-) :-) :-)




Solhatten er købt på en ferie
(husker ikke lige hvor)
og er super god til at beskytte ansigtet,
når man som mig ALTID læser i en bog,
når jeg sidder og soler mig :-)

Ja, som I kan se er jeg H E L T klar 
til sommer og sol og ferie :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar