onsdag den 24. juni 2015

Jeg er ellers ikke nogen fan af






Bjørn Wiinblad,
men dette smukke maleri er jeg da HELT VILD MED,
og det er på trods af, at der er masser af farver i det,
hvilket jeg heller ikke plejer at være så fortjust i :-)





Bjørn Wiinblad blev født i 1918 og døde i 2006.
Han var en stor dansk keramiker og maler,
der internationalt blev berømt for sine meget karakteriske værker.

Hvem husker f.eks. ikke hans askebæger, platter og vaser?
Jeg gør, for de var vældig populære, da jeg var barn,
og der var MANGE, der havde én eller anden ting af Bjørn Wiinblad :-)

Arken udstiller nogle af hans malerier 
netop nu og frem til 17. januar 2016.
.Monstro man skulle lægge vejen forbi.

Man har et standpunkt til man tager et nyt :-)
Sådan siger jeg nu engang :-)
Gør du også?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar