tirsdag den 19. maj 2015

Når jeg liiiige har et par timer til overs - nyt kommende projekt





Nu har jeg ENDELIG fundet ud af,
hvad jeg skal stille op med vores
VIRKELIG GRIMME FATBOY
købt i et øjebliks vanvid for mange år siden,
da jeg E L S K E D E den limegrønne farve.

Jeg ombetrækker den da bare!!!!!
Selvfølgelig gør jeg da det :-)





Faldt over dette billede på Lotta Agaton's blog,
og så var den der!!!
Inspirationen til, hvordan jeg får en brugbar fatboy
ud af den eksisterede.
Så jeg dermed IKKE behøver at gemme den rundt omkring i huset,
(lige nu i træningsrummet),
for dermed at undgå at skulle kigge på den.

Henrik er nemlig MEGET glad for den,
så han vil absolut ikke gå med til at vi sælger den.
Næ, nej, "for den er jo så god at have, Nette".
Hmmmmmrrrrrmmmm, siger jeg,
og lukker demonstrativt døren ind til rummet.


I må da give mig ret i.
Køn er den ikke, vel?

Men nu bliver den såmænd blot ombetrukket
med noget P Æ N T stof,
som passer ind i stuens farver.

SUUUUUUUUUUUUUUUPER SMART,
og alle er tilfredse :-)

Så bliver det ikke meget bedre, vel?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar