onsdag den 13. maj 2015

Lad os starte dagen





med en blomst :-)


Jeg fik de dejligste blomsterbuketter på 'Mors dag',
som står på hhv. sofabordet og spisebordet,
og pynter så fint.





Denne smukke buket fik jeg af Christian og Sofie,
mine to dejlige børn.




En stor buket,
der fylder både i højden og i bredden,
og fyldt med alle mulige flotte blomster i de skønneste farver.




Og disse dejlige velduftende hvide liljer
stod på morgenbordet,
som Henrik og Sofie havde arrangeret.

Nu er flere af blomsterne sprunget ud,
og sender den dejligste duft ud i rummet.


ER DE IKKE FLOTTE?


I dag bliver en T R A V L dag.
Først et kursus i Herlev, dernæst to møder i København,
for så at slutte af et stykke fra Ringsted hos en DEJLIG kollega,
som jeg desværre skal sige farvel til.
Han skal prøve kræfter et andet sted,
og jeg VED bare, at jeg kommer til at SAVNE ham,
Buhhhhhhhh

Alle de dejlige - og ikke mindst sjove - oplevelser,
vi har haft, kommer jeg i den grad til at savne,
MEN VI HOLDER KONTAKTEN VED LIGE, GØR VI!!!
Dermed BASTA!!!!

Så det bliver sent inden jeg er retur i det lille casa :-)
Há en god dag :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar