onsdag den 6. maj 2015

Flot indrettet lejlighed på 58 m2





Nu skal I bare se et smuk svensk lejlighed,
som jeg faldt over på Entrance.

Lejligheden er indrettet i en suveræn god stil,
og er gennemført ned til mindste detalje
i lyse nordiske farver.

JEG ELSKER DEN :-)






Jeg skal da lige have fat i nogle guldrammer, som de her.
Det ser da virkelig godt ud mod de grå og lyse farver.




Virkelig smukke høje skabe fra gulv til loft,
som passer smukt til lejligheden.







En dejlig altan i en god størrelse,
og så med mit ynglingsrækværk, nemlig smedejern i sort.

De store høje vinduer giver et fantastisk lysindfald,
og gør at lejligheden virker størrere.





Billedet over sofaen er jeg også helt vild med.
Gad vide, hvem der har lavet det?
Nogen, der har et bud, for så vil jeg gerne vide det?




Og se!!!!!
En grammafon!!!!
Nej, kan I huske da man havde sådan én?
Jeg ville gerne have en grammafon igen.
Det kunne virkelig være hyggeligt :-)











En rigtig hyggelig spisekrog.
Runde borde gør altså noget ekstra, synes jeg.

Er det ikke tromme plader, der hænger så dekorativt på væggen?
Virkelig god ide at bruge dem i interiøret.
Man kan godt se, at det er en musiker, der bor i lejligheden,
hvilket bare gør den endnu mere personlig,
når man anvender instrumenterne i indretningen,
og ikke bare gemmer dem væk i et skab.











Jamen, SÅ kan det ikke blive mere hyggeligt, vel?
Og god ide med at lægge lyskæden ned i en trådkurv.
Det ser virkelig godt ud.








HER vil JEEEEEEEEEEEEEEEG bo.
Passer perfekt til mig, ikke?






Ingen kommentarer:

Send en kommentar