torsdag den 7. maj 2015

En lille ny



stikling er kommet til,
og den måtte selvfølgelig plantes om 
i sin egen lille urtepotteskjuler,
og står nu og pynter lige her.






I weekenden fik vi også sommerferien på plads for i år.
Det bliver ikke sydpå, som vi plejer,
da vi i efteråret skal til New York, tralaaaaaaaaaaaaaa.
Glæææder mig :-)

Derfor går sommerferien i år til Sverige,
og det er heller ikke så dårligt :-)

Elsker Sverige, og har holdt ferie i det svenske adskillige gange.
Denne gang bliver det 4 dage i Jönköbing (med et smut forbi Pippiland),
og så slutter vi af med 4 dage i Stockholm.
Det skal nok blive en rigtig god sommerferie :-)

I morgen vil jeg vise jer nogle billeder,
af de FINESTE planter, jeg har fået her til aften.
Af Holger Pedersen fra Frederikssund,
som sørme havde to stiklinger til mig :-)
En Pilea Peperomioides og en Leopardstilk!!!!

Jeg er SÅÅÅÅ glad :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar