søndag den 24. maj 2015

A feeling of summer






Kan I også høre det,
dér hvor I er?

Alle fuglene, der pipper i ét væk?
Det kan jeg, og det er rigtig hyggeligt,
og meget afslappende.

Jeg kan faktisk bedre slappe af til lyde af fugle,
frem for bølgende havbrus.
Er det ikke mærkeligt?

Andre slapper vældigt af ved at høre bølger, 
der bruser ind mod strandkanten,
men det gør jeg ikke.
Den evindelige susen får ikke mig til at slappe af :-)
Tværtimod.
I hvert fald ikke, hvis jeg opholder mig dér for længe.

Nå, men det var jo slet ikke det,
jeg skulle snakke om :-)





Jeg skulle jo vise jer
min fine nye dug fra Sødahl,
som jeg købte i går, da vi var i Roskilde
for at øve med Freja.

Og her er den så :-)




I en meget fin blå/grøn/grå farve,
som jeg er blevet helt vild med.
Douche farver, som passer ind i hvad som helst.

To gode bøger af Lise Nørgaard:
'Kun en pige' og 'De sendte en dame',
som jeg netop har læst,
og som er VÆLDIG gode.
Kan anbefales til jer,
der endnu ikke har læst dem :-)




Min fine lille tekande,
som jeg købte i USA.
Vil gerne have fat i en lidt større model,
da denne kun passer til én person.





I dag står den på fødselsdag i familien,
men først lidt Giro D'Italia!!!!!!

Det bliver en meget spændende etape i dag.
En meget hård bjergetape venter forud,
og jeg GLÆDER mig til udsendelsen starter :-) :-)
og så I lige Alberto Contador i går???
STÆRKT kørt.
Han fik da sat alle konkurrenter på plads
noget så eftertrykkeligt.

Jo, jo, CONTADOR RULES :-) :-) :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar