fredag den 10. april 2015

Pics fra køkkenet





Freeeeeeedag, og weekenden er liige om hjørnet.
Jubiii :-)

I dag byder jeg på lidt billeder fra køkkenet.



Et køkken, som næsten ser ud som det gjorde, da huset blev bygget i 1985.

Det eneste vi har gjort er at male bøgelågerne hvide,
de rødbrune fliser blev også malet hvide,
og så blev der sat nye håndtag på lågerne.
Alle hvidevare og emhætten med blev skiftet ud,
og sådan har det set ud i snart alle de 16 år,
vi har boet her.

Jo, forresten, en VIGTIG ting :-)
Alle rum i huset er tapetseret med filt, inklusiv køkkenalrummet,
og det er jeg bare SÅ glad for.

Men ER der noget at sige til,
at jeg drømmer om et nyt køkken :-)
Nej, vel?








 




Men faktisk ville jeg ikke ane,
HVILKET nyt køkken, jeg ville have,
hvis jeg skulle være så heldig at få et nyt køkken.
Der er så meget at vælge imellem,
at jeg bliver helt i tvivl.

Jeg elsker jo hvidt,
men det har jeg haft i så mange år nu,
og jeg kan vældig godt lide de blågrå køkkener, man ser dukke op rundt omkring,
og mørkegrønne marmorbordplader er jeg også helt vild med.

Nej, det er vist meget godt,
at der ikke er et nyt køkken på tapetet lige nu,
for GAD vide HVAD jeg kunne finde på at vælge :-)



Nu er det tid til at læse videre.
Mangler jo fortsat to eksamener,
og de skal altså overståes hurtigst muligt,
så jeg må hellere komme i gang.

Vi ses og há en dejlig weekend :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar