mandag den 20. april 2015

En ny uges begyndelse



Mandag morgen,
og starten på en ny uge :-)


Søndagen startede vældig hyggeligt,
da telefonen ringede kl. 8.30 og Marlene spurgte 
om hende og Søren ikke skulle komme over med morgenbrød.

Ihhh, lige min start på en god morgen.
Morgenmad med gode venner :-)

Marlene skulle egentlig have været over ved 14-15-tiden
og lave striber på mig,
men nu blev det efter morgenmaden i stedet,
og det BLEV SÅ FINT, mit hår.
Marlene er så dygtig, er hun.





Planten, som jeg købte i lørdags,
blev midlertidigt placeret i denne krukke,
så må jeg se at få den plantet rigtigt i dag,
for dette her ser jo ikke videre kønt ud.





Om eftermiddagen, efter at have skiftet til sommerdæk på begge biler,
kørte vi et smut forbi Christian  for at se deres nye spisebordsstole,
de netop havde fået hjem samme dag.


Og se engang, HVOR FINE de er.
Passer vældig godt med spisebordet,
og de øvrige møbler i lejligheden,
og jeg er absolut VILD med de fine skind,
som Emma har købt til spisebordsstolene :-)

Nu mangler de kun sofabordet, som kommer i maj måned, 
og lidt på væggene, så er de færdige.
De to dygtige unge mennesker :-)
Og sikke et smukt hjem, de har fået :-)
Jeg er SÅ glad på deres vegne,
og SÅ stolt af dem :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar