tirsdag den 14. april 2015

En dejlig tirsdag





Sikke en dejlig dag,
det har været i dag :-)

Ingen hedeture, og ingen feber :-)
Så dejligt.






Efter arbejde var det ind og træne,
og derefter et langt bad.
Kroppen føles godt træt og brugt,
men på den gode måde.

Hvorfor i alverden stoppede jeg også pludselig med at træne?
Der er jo så mange positive ting ved netop træning.
Du får mere energi, 
forbedret hukommelse (VIGTIGT, når man kontinuerligt læser til eksamener :-)),
forbedret søvn, og nu som en ekstra MEGET VIGTIGT bonus: formindsker hedeture RADIKALT!!!!


Og det sidste er bare det bedste,
for hold da op, hvor ER det dog T R Æ L S T med hedeture.
Jeg KAN virkelig godt forstå de kvinder,
der siger, at det påvirker deres livskvalitet,
for det samme gør sig gældende for mig.

Men, men, men, træning virker altså - i hvert fald for mig,
og det er S K Ø N T :-)

Åhhh, jeg er bare såååååå lettet og såååååååå glad.






En dejlig dag har det været
sammen med en masse skønne, super, super dejlige kolleger.
Jooo, jeg er MEGET heldig :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar