torsdag den 22. januar 2015

Wakey, wakey





Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
jeg har F R I I I I I I i dag :-)

Simpelthen,
og det er faktisk ikke så dårligt :-)


Vågnede,
som jeg altid gør,
MEGET TIDLIGT,
og her får I så lige et par billeder af
en netop vågnet, usminket Jeanette,
som bare lige har smidt en langærmet bluse over nattøjet,
inden billedet blev taget :-)






Den fiiiine bluse,
som jeg købte i Roskilde,
inden afrejsen til Madison,
og som bare er såååå blød at have på.




Yes, 
being in a very good mood this morning :-)





Er spændt på om de palietter holder,
når den bliver vasket,
men mon ikke?

Lige om lidt er det ned i træningsrummet en tur,
efterfulgt af et L A N G T og V A R M T bad,
for derefter at bruge det meste af dagen på at læse.

Regner med at det er lyst,
når jeg har trænet og har været i bad.
Det ville være rart,
så går læsningen lidt nemmere, synes jeg :-)

Jo, jo, det bliver en god dag i dag.
Det gør det.

Há det fantastisk.

Vi ses.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar