fredag den 9. januar 2015

Så er jeg snart ved at være klar :-)




Det var dog en gruelig masse ting,
man sådan skal huske at have med
på så lang en flyvetur :-)


Har været inde og læse nogle gode råd til flyveturen.




Først og fremmest nævnes løstsiddende tøj.
Og flyver man om natten skal man også sikre sig
at tøjet er varmt og at have et tørklæde med,
da det godt kan blive lidt koldt i flyveren.

Så jeg har været ude og købe et par dejlige varmset bukser med elastik i taljen
i sort med sølv-hvidt nistret mønster foran.

En blød og meget behagelig strikbluse 
med fint palietmønster foran.

Begge fra Saint Tropez,
og sat ned til halv pris!!!




Andre råd var også:

støttestrømper, oppustelig nakkepude,
sovemaske og ørepropper,
og så selvfølgelig masser af tyggegummi,
men det havde jeg nu i forvejen.
Tyggegummi, altså :-)





Nu mangler jeg således kun at få fat i en stikdåse,
så jeg kan lade min bærbare pc og min mobil op i USA,
og så selvfølgelig nogle amerikanske dollars.

Og så skal jeg også lige huske at installere Viber på min mobiltelefon,
så jeg kan tale gratis med familien.
Super smart.

Men det når jeg nok.
Der er jo TO dage til :-)





2 kommentarer:

  1. Du ser ud til at være rigtig godt rustet til din lange flyvetur, men tillad mig at foreslå, at du også har en tyk sweater med ind i kabinen, så du kan stikke benene i ærmerne og trække sweateren op over knæene. Selv om man rejser til de varme lande, er der nemlig koldt i kabinen om natten. Jeg har i hver.t fald frosset de første gange, jeg gav mig ud på den slags flyveture.

    Ved at læse dine indlæg får jeg også så småt rejsefeber ... alt for tidligt for jeg skal ikke af sted før til april : - )
    God rejse
    Jytte
    www.danishknitdesign.com

    SvarSlet
  2. Kære Jytte
    Tusinde tak, Jytte, og SUPER GODT RÅD :-) :-) :-) Det husker jeg! Ved også allerede, hvilken jeg skal medbringe :-) Glæder mig til at høre nærmere om din tur i april :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet