tirsdag den 9. december 2014

En kende bagud





Jeg ved altså ikke lige hvorfor,
men på en eller anden måde,
er vi ALTID bagud med vores kalenderlys :-)


F.eks. er vi i dag, 
hvor vi har den 9. december,
kun næææææsten lige nået til den 6. december.
Ja, se selv på billedet nedenfor :-)


Det må være fordi,
det er en lidt tykt lys,
og så et umanérligt godt lys.

Ja, sådan tænker jeg at det må hænge sammen.






Har I set min fine, fine koglelysestage?
DEN er jeg rigtig glad for,
og så er den sørme købt i NETTO!!!
Og til kun kr. 39,95!!!!

Tingene behøver ikke at koste en formue,
og være af et fint designmærke,
for at være SMUKT :-)

Det er denne lysestage et rigtigt fint eksempel på.



I dag har været en rigtig dejlig dag,
også selvom jeg var VÆLDIG, VÆLDIG træt i morges :-)

Jeg har været sammen med en masse søde og dygtige mennesker,
og vi sluttede mødet af med en dejlig julefrokost MED risalamande.
Det var faktisk min første risalamande i år :-)

Uhhh, smagte vældig godt.


På vej tilbage fra mødet hørte jeg denne 
SUPER GODE JULESANG.
MEGET HØJT OG MANGE GANGE I TRÆK!!!!





Jo, man bliver i godt humør af mindre, gør man :-)


Håber også at I havde en fantastisk dejlig dag.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar