onsdag den 17. december 2014

Det bliver en god dag i dag :-)






tænker jeg her til morgen,
mens jeg kigger rundt på alle de pakkenellikker,
jeg skal have med på arbejdet i dag.






For i dag skal jeg nemlig holde afsked med min enhed,
og det skal være med manerer :-)
I hvert fald skal det være hyggeligt,
og det er jeg sikker på at det bliver.

I går aftes sendte jeg en mail til dem alle, 
om at de skulle medbringe hver en saks og en hæftemaskine!!!!
Gad vide, hvad de tænker, når de læser den mail :-)
Så sjovt!!

Nå, nu må jeg videre.
Tingene sker jo ikke af sig selv.

Vi ses :-)




2 kommentarer:

  1. Lyder spændende... Håber det så blev en god dag:-)

    God aften til dig

    Kram Mette

    SvarSlet
  2. Det blev en RIGTIG god dag, Mette :-), og mine kolleger blev noget overrasket over så flotte julestjerner, de fik lavet :-) :-) :-) Det var sjovt og rigtig hyggeligt.
    Rigtig god dag til dig :-)
    Kram Jeanette

    SvarSlet