søndag den 14. december 2014

3. søndag i advent







Goooood morning, alle sammen :-)

En ny dag begynder,
og hvad kan ikke være en bedre start på dagen
end at tænde 3. lys i adventskransen.

Så det er selvfølgelig sådan,
vi startede morgenen på i det lille casa.
Foruden selvfølgelig at pakke diverse julekalendere op,
og det er jo ALTID både spændende og hyggeligt.












De fineste finskbrød i et gammelt glas,
så bliver det ikke smukkere.
Meeen, jeg synes musene har været der i nat,
for der er da sunket noget i beholderen.

Nu når jeg tænker mig om,
ved jeg godt HVILKEN mus, der har været på spil.
Og det er en STOR en af slagsen,
for det kan simpelthen ikke være andre end Henrik :-) :-) :-)
Den mand har virkelig svært ved at lade være med at spise godter.

Nå, men så er det jo kun godt,
at vi skal i gang med vanillekranse og jødekager her til formiddag.

Vi glææææder os :-)





Disse fine eucalyptus grene købte jeg i går
i blomsterbutikken Acacia i Roskilde.





Jeg skal bruge grene til bordpynt i løbet af denne uge,
men mere om det senere.
Bliver sååååå spændende :-)


Nu er det tid til en kop kaffe,
før Sofie og jeg skal i gang med at bage.
Men først er det i bad.

Vi ses :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar