søndag den 7. december 2014

2. søndag i advent





Ville lige vise et fint bord,
som Sofie dækkede her i eftermiddags.

En rigtig søndagsmiddag ventede forud.
En 2. søndag i advents middag :-)








Ét af de fine hvide træjuletræer
hentede Sofie fra stuen,
og placerede midt på bordet.




Servietterne blev foldet fint,
og bestik blev lagt oven på servietten.
(At bestikket så ligger i forkert rækkefølge, gør ikke noget :-) )




De fine sort/hvide dækkeservietter fik jeg af min mor sidste år,
og passer perfekt ind.




I kan ellers tro, at det var en forrygende lørdag aften,
vi havde i går.
'The gang' var samlet :-),
og som altid fløj timerne af sted.

Pakkeleg havde vi selvfølgelig også.
Én for voksne og én for børn.
Jeg havde desværre ikke fået mit kamera med,
så billederne er taget med min mobiltelefon,
og de blev virkelig noget sløret :-)




Sofie var MEGET, MEGET optaget af legen :-)




Da uret ringede havde Sofie i alt 4 gaver,
men som den SØDE og BETÆNKSOMME pige hun er,
gav hun to af sine pakker væk til to andre piger,
så alle havde to gaver hver :-) :-) :-)

Sååååå sødt at hende,
og mor var STOLT,
kan I tro :-)


Tænk, nu er der kun 10 arbejdsdage tilbage
inden juleferien !!!!!!
Er det ikke vildt!!!!

Jeg glæder mig :-)

Nu er det snart julekalender-tid.
ELSKER at se julekalender.
Først så jeg den med Christian,
og i dag er det med Sofie.

Det ER en hyggelig tid :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar