tirsdag den 18. november 2014

Rise and shine






on a very dark and a very early morning.






Denne tid på året har jeg altså lidt svært ved.

Mørkt, koldt og blæsende.
Den eneste formildende omstændighed er december måned
med al dens pynt og hygge :-)

Her i weekenden fik jeg endelig fat i én af de store fine glasvaser.
Du ved dem, som mange i min barndom brugte til at brygge deres egen vin.
Hos Inspiration har jeg set dem til kr. 600-700,
og DET vil jeg altså ikke betale for dem,
så glad var jeg, da jeg fandt et rigtigt fint eksemplar
i en genbrugsbutik.

Må tage nogle billeder,
så du kan se den.
Den er SÅ fin :-)

Tænker at jeg vil sætte en stor lærkegren i den,
og pynte den med fint julepynt.
Ja, sådan tror jeg det skal være.

Ihhh, det bliver fint, gør det :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar