fredag den 7. november 2014

Hello mon chéri







Sikke en fantastisk dag det har været i dag,
OG SÅ ER DET OVEN I KØBET FREEEEEDAG :-)






Men først byder jeg lige på et par billeder,
som jeg tog i morges inden jeg strøg ud af døren.






I går aftes flyttede jeg nemlig lidt rundt på tingene
(altså ikke møblerne),
og fik indrammet mine fine nye posters,
og synes bare at resultatet blev SÅ GODT.






Hele dagen i dag har bare været PERFEKT!!
og i morgen bliver også en dejlig dag,
for der skal Henrik og jeg til Wallmanns Dinnershow,
som jeg skrev om i forrige indlæg,
og jeg GLÆDER MIG.


SOOOOOOOOOOOO MUCH :-)


Og ved I hvad??????

Jeg har købt den fantastiske kjole,
jeg skrev om i dette indlæg.
Simpelthen.

Jeg ringede i en pause til firmaet Miss Baron,
og forhørte mig om,
HVOR jeg kunne købe den i Roskilde,
og det ENESTE sted var i butikken Miss Match i Skomagergade,
og straks strøg jeg afsted og fik købt den.


Tralaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)


Den fotograf, som har taget billeder til Miss Baron's katalog,
har imidlertid været lidt for gavmild på billedet 
med den hvide farve på mønstret på kjolen,
for i virkeligheden er det hvide mere lysebrunt.
Men pyt, det gør intet :-)

For den er SÅÅÅÅ FIN,
og jeg glæder mig så meget til at få den på i morgen.

I dag har jeg også fået farvet hår,
og i morgen kommer Marlene og farver mine øjenbryn,
så det ender - forhåbentlig - med at jeg bliver så flot :-)


Uhhhhh, det bliver så godt :-)

Jeg er glad :-)

God fredag, alle sammen :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar