lørdag den 22. november 2014

Faaaantastisk lejlighed på bare 31 m2!!!!






Æstetisk, sanseligt, funklende.

Ja, jeg kunne blive ved,
når jeg skal beskrive denne vidunderlige perle
af en loftlejlighed på 4. etage på bare 31 m2!!!

Indretningen er fænomenal,
og passer virkelig perfekt,
således at den synes meget større end den egentlig er.

Hyggeligt og personligt på samme tid,
og alle nødvendige funktioner er til stede:

stue, soveplads, køkken, gang, badeværelse med badekar!!!
og sørme om der ikke også hører en lille altan til,

og alt det på bare 31 m2.

Derudover detaljer som loft til kip med de smukkeste hvide bjælker,
flotte, flotte murstensvægge, karnap med fantastisk flot loft og vinduer,
smukke mørke gulve som super kontrast til alt det hvide,
og et helt fantastisk lysindfald.


Åhhhhhhh, jeg 
elsker, elsker. elsker 
denne lejlighed :-)















SMUKT, SMUKT, SMUKT















Denne perle er set på Stadshem

JEG VILLE IKKE HAVE NOGET IMOD AT BO LIIIIIGE PRÆCIST DER!!!!!
I DEN LEJLIGHED.

Nej, jeg ville ej.
Jeg ville nemlig E L S KE det :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar