lørdag den 22. november 2014

En dejlig lørdag







Hyggesnak i et par timer med Hanne er godt for sjælen :-)
Vi svinger bare så godt sammen,
og det var fra første øjeblik vi mødte hinanden.
Sådan har man det bare med nogle mennesker :-)





og nu sidder jeg så og slapper af med en kop kaffe,
mens Henrik henter farmor, Christian og Sofie i København.




Måtte lige have et billede af den fine blomst jeg fik af Hanne :-)
og bag blomsten anes stjernerne,
som jeg fik lavet i dag.

Nu skal de ligge og tørre til i morgen eftermiddag,
hvor de så hver skal have en tynd lædersnor,
så de kan hænge på det lille juletræ,
som jeg hver år køber til gangen.




Mange fine hvide stjerner :-)




I dag fik jeg også sat julelys i træet på terrassen,
så det kan nydes både fra vinduet i køkkenalrummet,
og fra stuen.


Det har været en dejlig dag i dag :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar