lørdag den 25. oktober 2014

Min søn garderen med hans REX-mærke :-)







Det var en meget træt - men også meget stolt - Christian,
jeg hentede på kasernen i fredags :-)




Lige præcis her på Christians skulder
kan I se det eftertragtede REX-mærke.




Man kan godt se at han er træt.
Det var også en HÅRD omgang,
men han klarede den i fin stil.
Meget fin stil :-)

Jeg er så stolt af ham.
Han er sej, er han!

Mærkelig nok kan man ikke på billederne 
se det sår under venstre øje han fik under øvelsen.
Han også fået en del sår og blå mærker forskellige steder på kroppen,
men alt det er glemt nu.
Det er en dejlig følelse at stå med beviset på,
at man har gennemført noget stort.
Christian er nu en garder.




Træt, ja, men SEJ OG FLOT fyr.
Det er min Christian.





Her er ordene fra kompagnichefen:





Og her er billeder hentet fra Livgardens FB









Det var et meget stort øjeblik for garderne,
da de stod i fuld uniform, og fik deres REX-mærke.
En meget stor - og også rørende - ceremoni,
som jeg aldrig tror de vil glemme.

Det var den enkelte garders bedste ven i delingen,
som gav hinanden Rex-mærket på.
En fin ting :-)

Det er en meget stolt mor,
der nu kan sige, at vi har en garder i familien.
Nemlig MIN SØN :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar